Uroš Bogdanović, radijski i podcast konsultant.
Ponosni vlasnik vozačke dozvole B kategorije, a koji je spreman za timski rad u dinamičnim uslovima. Iskreni ljubitelj svih besmislenih elemenata biografije.
Sa preko 20 godina iskustva u multimedijalnim i medijskim poslovima, svakodnevnoj proizvodnji sadržaja, Uroš je autor mnogih stvari koje ste sigurno imali prilike da čujete i vidite na internetu. Neki od njih su i nagrađivani.
U radijskom svetu je prošao sve pozicije – od voditelja, do programskog direktora nacionalne radio stanice i vođe projekata u pravljenju i organizovanju novih radio stanica. Sarađivao sa najboljim radio stanicama u regionu.
Podkastima se aktivno bavi poslednjih 6 godina, kao trener i konsultant.
Autor je mnogih marketinških kampanja za velike kompanije poput HEINEKEN Srbija, STIHL, Deichmann.
Uroš je rado viđen predavač na medijskim konferencijama širom Evrope, a teme o kojima voli da priča (a ono što je još bitnije – vole da ga slušaju), su vezane za radio, podkaste i prodaju. Najpoznatije, svetski priznate konferencije, na kojim je bio govornik su Radiodays Europe, Medientage i Tell a vision.
Autor je napredne, „storyselling“ tehnike prodaje „Little green dragon“, koja je našla primenu u mnogim prodajnim timovima velikih kompanija i medija.
Obožava da jede. Razna testa posebno (burek i pice, nikako pica burek).
Više možete pronaći na njegovom sajtu uros.rs